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Messages - frezer748

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Noggit / Re: Noggit ingame problem
« on: February 03, 2011, 07:59:29 pm »
Quote from: "Steff"
I think we should set a rule that logposters get banned.
Please use pastbin!!!!

Such posts are trash in our db and let them increase much more then normal postings.

1. Delete alle other custom patches if exists.
2. Dont use any addons in oyur testing wow folder.
3. If you have a crash some of your files are corrupted. So start with one or two files and add file per file till you get the crash. Then analyse the adt with the problem. Perhaps wrong added model pathes or such stuff.


so habe es ergänzt,kannst du mir die 3 antwort nochmal auf deutsch schreiben ? wäre super danke^^

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Noggit / Noggit ingame problem
« on: February 03, 2011, 04:01:06 pm »
When i go to my edit zone,than crash my game and this error come :

Screenshot :


http://www.imagebanana.com/view/t9gdh5th/mapbug.jpg


Crash Log :


http://pastebin.com/9J6tw43H

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Noggit / Re: Noggit water bug
« on: January 28, 2011, 06:36:46 pm »
Quote from: "Steff"
Noggit do not save water in the current version. You have to add water again before you put the adt into your patch. Use the AllWater from the Tools forum to do this.

ok danke,habe da aber noch ein anderes problem und zwar wenn ich was editiere auf einer map und mich ins spiel einlogge ist das veränderte abteil (landschaft)alles dunkel an irgendeiner anderen ecke ist der boden dann auf einmal hell(normal farbton),und wenn ich was mit dem pinsel lackiere und abspeicher etc ist im spiel der map teil alles in der selben farbe danke schonmal im vorraus PS: hoffe bald kommt eine buggy freie noggit version wo auch neue funktionen drin sind^^ noggit ist einfach ein super map edit programm PSS: steff wann kommst du endlich mal ICQ on?^^ und sry das ich deutsch schreibe sonst wäre es zu undeutlich :PP

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Noggit / Noggit water bug
« on: January 28, 2011, 05:44:15 pm »
Hello guys,i have follow problem when i spawn a object in the near of water or when i make some mountains than is in the near no water ,please help me screenshot :

http://img52.imageshack.us/img52/8225/wasserbug.png


PS: I Take german answers too,because my english is not so good

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Noggit / Changed Path but wrong connect? Oo
« on: January 27, 2011, 03:40:55 pm »
Hello guys i have follow problem i change the path from noggit but he connect not to the path from me i have in noggit conf already change Oo / hallo leute ich habe folgendes problem wenn ich dne pfad ändere von noggit dann connectet der nicht zu dem pfad den ich reingeschrieben habe sondern zu irgendeinem anderen Oo


Config :

#Edit this to your WoWFile!!!
Path C:\UsersEikeDesktopWorld of WarcraftData
#Edit this to your Project-Directory and uncomment if you want to use it!
#ProjectPath = Z:\Path\


Log :


.wowmapview.cpp:154 > Nogg-It $Rev: 104 $
.wowmapview.cpp:264 > Game path: D:World of Warcraft enUSData
.wowmapview.cpp:266 > Project path: D:World of Warcraft enUS
.wowmapview.cpp:304 > Locale: deDE


PS: andere frage wieso stürzt noggit eigentlich immer so oft ab ^^ aufjedenfall ein top map editor programm nur wäre sau mega wenn es einwandfrei klappen würde ohne abstürzen und wenn es nen object spawner gibt wo man aus der liste auswählen kann was man spawnen möchte wäre so ne idee^^ naja danke im vorraus für antworten

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Noggit / Re: Noggit problem with patch.mpq
« on: January 23, 2011, 08:23:29 pm »
Quote from: "Steff"
Try to rightclick the jar file and open it with the java interpreter over "open wit" auf Deutsch "öffnen mit"


Work perfect thank you steff  =) and how i past adt files so that i can see the objects? / funktioniert super dank dir steff , wie kann ich die adt files einfügen so das ich das speichern kann und die objekte sehe^^

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Noggit / Re: Taliis problem
« on: January 23, 2011, 07:27:42 pm »
Quote from: "Tigurius"
You need to install Java
http://www.java.com/en/download/

i have java install again but the error comes again =(

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Noggit / Taliis problem
« on: January 23, 2011, 06:26:47 pm »
Hello guys i don't understand how i can run Taliis when i start "start Taliis for dummis" then comes follow error :

http://www.imagebanana.com/view/18dsek7i/taierror.png

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Noggit / Re: Noggit problem with patch.mpq
« on: January 23, 2011, 04:19:50 pm »
i don't unterstand how i start taliis ... when i open a exe than come this error :

http://www.imagebanana.com/view/18dsek7i/taierror.png

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Noggit / Noggit and Windows 7
« on: January 09, 2011, 07:25:43 pm »
Hello dear Comunity,
I have a problem,my problem is when i start Noggit than close it. I Have windows 7 64 bit and my wow patch version is 3.3.5a what can i do please help me log info:

.wowmapview.cpp:154 > Nogg-It $Rev: 104 $
.wowmapview.cpp:264 > Game path: C:UsersEikeDesktopWorld of Warcraft Eigener ServerData
.wowmapview.cpp:266 > Project path: C:UsersEikeDesktopWorld of Warcraft Eigener Server
.wowmapview.cpp:310 > Could not find locale directory. Be sure, that there is one containing the file "realmlist.wtf".


PS: Sorry for my bad english^^ maybe one guy can speak german and can say a answer to me thanks!

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